Navigace

Kalendář akcí

Datum a čas

Dnes je pátek, 24. 3. 2017, 15:00:33

Svátek

Svátek má Gabriel

 

Hřiště s umělým trávníkem

Český Podací Ověřovací Informační Národní Terminál

Evropa pro občany

Evropská databanka

Region Slezská brána

logo MAS Sleszská brána

RPoradenský, informační a diskusní server nejen pro osoby se zdravotním znevýhodněnímegion Slezská brána

Třiďte odpad

Nabídky práce v regionu

Fotogalerie

Náhodný výběr z galerie

Náhodný výběr z galerie

Aktuální počasí

Počasí dnes:

24. 3. 2017

obl

Bude oblačno až zataženo, během dne postupně ubývání oblačnosti. Denní teploty 11 až 15°C. Noční teploty 8 až 4°C.

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Obsah

Odbory a zaměstnanci městského úřadu

 

 

Všeobecné náplně činnosti odborů

Odbory zabezpečují činnosti na úseku samostatné a přenesené působnosti. Vykonávají činnosti v rozsahu stanoveném právními předpisy, organizačním řádem a dalšími vnitřními předpisy.

Odbory na úseku samostatné působnosti:

  • Plní úkoly vyplývající z usnesení zastupitelstva města a rady města, připravují materiály pro zasedání zastupitelstva města a schůze rady města v souladu s jednacími řády těchto orgánů.
  • Napomáhají příslušným výborům zřízeným zastupitelstvem města a komisím zřízeným radou města v jejich činnosti.
  • Poskytují informace týkající se samostatné působnosti města podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
  • Zabezpečují ochranu osobních údajů podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
  • Prošetřují a vyřizují stížnosti, písemné návrhy a podněty občanů, dále posuzují a vyřizují petice. Řídí se přitom vydanými vnitřními směrnicemi určující postup při vyřizování stížností a petic.
  • Podílí se na zpracování obecně závazných vyhlášek města a nařízení města.
  • Připravují návrh rozpočtu města za příslušné odvětví a s finančním odborem spolupracují při provádění změn rozpočtu.
  • Zabezpečují úkoly vyplývající z předpisů o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci a o požární ochraně.
  • Zabezpečují spisovou, archivní a skartační službu v souladu s příslušnými předpisy a vydaným spisovým a skartačním řádem Městského úřadu Vratimov.
  • Odpovídají za úplnost majetku uvedeného na inventárních seznamech a za řádnou péči o něj a jeho nepřemisťování. Ohlašují neprodleně příslušné pracovnici začleněné do odboru sekretariátu jeho poškození, ztrátu nebo závady.

 

 Sekretariát

  • Koordinuje přípravu a doručení materiálů pro jednání zastupitelstva města a rady města a zodpovídá za zkompletování a uložení zápisu, usnesení a všech podkladů z jejich jednání.
  • Zajišťuje příjem, oběh a odesílání písemností. Přijímá a eviduje došlou e-mailovou poštou a poštu došlou datovou schránkou. Obsluhuje telefonní ústřednu.
  • Přijímá a eviduje podané stížnosti a petice.
  • Zabezpečuje centrální spisovou, archivní a skartační službu v souladu s příslušnými předpisy a pokyny.
  • Zodpovídá za zveřejňování písemností na úředních deskách, včetně jejich evidence o termínech vyvěšení a sejmutí.
  • Vydává ověřené výstupy z informačního systému veřejné správy v rámci CZECHPOINT.
  • Zajišťuje organizačně technické zabezpečení voleb.
  • Eviduje originály veškerých objednávek, smluv a dohod uzavřených s Městem Vratimov.
  • Připravuje podklady pro jednání zájmové komise.

 

JUDr. Dagmar Hrudová - starostka

- tel.: 595 705 950
- e-mail: hrudova.meu@vratimov.cz
- patro: 3
- dveře č.: 19

 

Bc. Martin Čech - místostarosta

- tel.: 724 179 090
- e-mail: cech.meu@vratimov.cz
- patro: 3
- dveře č.: 19

 

  • Zodpovídá za krizové řízení města.
  • Zajišťuje funkčnost organizační složky Sboru dobrovolných hasičů Vratimov a Sboru dobrovolných hasičů Horní Datyně včetně dohledu nad jí plněnými povinnostmi, vyplývajícími z platné legislativy.
  • Koncepčně řeší dopravní situaci ve městě.
  • Spolupracuje s Policií České republiky při ochraně veřejného pořádku.
  • Zabezpečuje informování občanů o činnosti města v rámci samostatné působnosti.

 

Mgr. Iveta Zechová - místostarostka

- tel.: 778 538 501
- e-mail: zechova.meu@vratimov.cz
- patro: 3
- dveře č.: 19

 

  • Z pozice zřizovatele plní povinnosti vůči příspěvkovým organizacím města (Základní škola Masarykovo náměstí Vratimov, Základní škola Datyňská Vratimov, Základní umělecká škola Vratimov, Mateřská škola Vratimov, Dům dětí a mládeže Vratimov, Zařízení školního stravování Vratimov, Městská knihovna Vratimov)
  • Koncepčně řeší sociální a zdravotní politiku města.
  • Zodpovídá za funkčnost městského koupaliště a sportovišť na území města.
  • Podílí se na zakládání a zřizování právnických osob s majetkovou účastí města včetně organizačních složek města.

 

Ing. Renáta Mičulková - tajemnice

- tel.: 595 705 952
- e-mail: miculkova.meu@vratimov.cz
- patro: 3
- dveře č.: 21

 

Alena Knyblová - referent (podatelna)

- tel.: 595 705 911
- e-mail: knyblova.meu@vratimov.cz
- patro: 3
- dveře č.: 22

 

Drahomíra Nejtková - referent

- tel.: 595 705 953
- e-mail: nejtkova.meu@vratimov.cz
- patro: 3
- dveře č.: 19

 Odbor finanční

  • Zajišťuje sestavování rozpočtu města, včetně úvěrových finančních operací, provádí prognózu příjmů a výdajů města.
  • Zpracovává ekonomické rozbory, analyzuje výsledky hospodaření města, připravuje rozpočtová opatření a podklady pro jednání finančního výboru zastupitelstva města.
  • Kontroluje hospodaření města a jím zřízených rozpočtových a příspěvkových organizací dle schváleného rozpočtu, provádí finanční kontrolu v souladu se zákonem č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
  • Vykonává státní správu na úseku místních poplatků v souladu se zákonem č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů a státní správu na úseku daní v souladu se zákonem č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve znění pozdějších předpisů.
  • Vede mzdovou agendu pro zaměstnance městského úřadu.
  • Spravuje všeobecnou pokladní správu, zajišťuje výběr a výplaty hotovostních plateb.
  • Vede účetní evidenci příjmů a výdajů, provádí fakturaci a úhrady plateb.
  • Zpracovává daňová přiznání za Město Vratimov.
  • Vykonává komplexně agendu výherních hracích automatů.
  • Zabezpečuje inventarizaci majetku města.
  • Eviduje podklady týkající se rozpočtů Svazků obcí.

 

Mgr. Ing. Pavel Janků - vedoucí

- tel.: 595 705 912
- e-mail: janku.meu@vratimov.cz
- patro: 1
- dveře č.: 2

 

Ing. Markéta Bezecná - referent

- tel.: 595 705 914
- e-mail: bezecna.meu@vratimov.cz
- patro: 1
- dveře č.: 4

 

Barbora Emma Franková, DiS. - referent

- tel.: 595 705 916
- e-mail: frankova.meu@vratimov.cz
- patro: 1
- dveře č.: 4

 

Naděžda Musálková - referent

- tel.: 595 705 915
- e-mail: musalkova.meu@vratimov.cz
- patro: 1
- dveře č.: 4

 

Ing. Jaroslava Novotná - referent

- tel.: 595 705 913
- e-mail: novotna.meu@vratimov.cz
- patro: 1
- dveře č.: 3

 Odbor sociálně-správní

  • Vykonává státní správu na úseku matriky, vede ohlašovnu a správní řízení ve věci rušení trvalých pobytů.
  • Zajišťuje agendu ztrát a nálezů.
  • Sestavuje volební seznamy, rozhoduje o zápisu voliče do volebního seznamu a vydává volební průkazy.
  • Vykonává státní správu na úseku dávek hmotné nouze v souladu se zákonem č. 111/2006 Sb., o pomoci v hmotné nouzi, ve znění pozdějších předpisů (péče o rodinu s dětmi, tělesně postižení, nezaměstnaní, staří občané) a zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů.
  • Na úseku samosprávy zajišťuje pečovatelskou službu na území města.
  • Zajišťuje konzultační činnost při umisťování občanů do domova pro seniory a nestátních organizací a dále spolupracuje při zajišťování následné péče, vyřizuje poskytování příspěvků z rozpočtu města.
  • Plní povinnosti převedené na obce Magistrátem města Ostravy v návaznosti na zákon č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, ve znění pozdějších předpisů.
  • Vykonává státní správu na úseků přestupků. Zabezpečuje technicko – administrativní činnost komise pro projednávání přestupků. Vypracovává zprávy a informace o pověsti občanů.
  • Vydává ověřené výstupy z informačního systému veřejné správy v rámci CZECHPOINT.
  • Připravuje podklady pro jednání kontrolního výboru zastupitelstva města a pro bytovou a sociální komisi.
  • Plní úkoly na úseku školství a kultury.
  • Zajišťuje správu počítačové sítě městského úřadu a dále administraci softweru spisové služby GINIS. Vytváří, zpracovává a aktualizuje webové stránky města.
  • Zodpovídá za funkčnost digitální telefonní ústředny.
  • Vede evidenci skladu materiálových zásob pro chod městského úřadu včetně nákupu.

 

 Mgr. Erika Herzová - vedoucí

- tel.: 595 705 921
- e-mail: herzova.meu@vratimov.cz
- patro: 3
- dveře č.: 20

 

Ing. Petr Holuša - referent

- tel.: 595 705 943
- e-mail: holusa.meu@vratimov.cz
- patro: 3
- dveře č.: 18

 

Iveta Kaňáková, DiS. - sociální pracovník, koordinátorka pečovatelské služby

- tel.: 596 732 441
- tel.: 607 225 927
- e-mail: kanakova.meu@vratimov.cz
- adresa: Dům s pečovatelskou službou, Frýdecká 205, 739 32 Vratimov
- patro.: 1

 

Bc. Jitka Langrová - sociální pracovník

- tel.: 595 705 923
- e-mail: langrova.meu@vratimov.cz
- patro: 2
- dveře č.: 11

 

Bc. Alice Miková - sociální pracovník

- tel.: 595 705 924
- e-mail: mikova.meu@vratimov.cz
- patro: 2
- dveře č.: 12

 

Mgr. Šárka Šalamounová - referent

- tel.: 595 705 920
- e-mail: salamounova.meu@vratimov.cz
- patro: 1
- dveře č.: 3a

 

Drahomíra Večeřová - referent

- tel.: 595 705 925
- e-mail: vecerova.meu@vratimov.cz
- patro: 1
- dveře č.: 1

 Odbor investic a údržby obecního majetku

  • Eviduje a smluvně upravuje nakládání s bytovými a nebytovými prostorami v majetku města, spravuje agendu zálohových plateb za služby a nájem, provádí jejich vyúčtování. Připravuje podklady pro vymáhání pohledávek. Vede seznam uchazečů o byt.
  • Zadává a dozoruje investiční akce města a připravuje s tím související výběrová řízení.
  • Zpracovává žádosti o státní dotace, zajišťuje administrativu za účelem vydání „rozhodnutí“ o přidělení finanční dotace včetně závěrečného vyhodnocení čerpání dotačních prostředků.
  • Zajišťuje údržbu obecního majetku.
  • Plní úkoly v samostatné působnosti na úseku vodního hospodářství, kanalizace, zemědělství a lesnictví, dopravy, územního rozvoje.
  • Zodpovídá za aktualizaci pasportu místních komunikací a mostů.
  • Zajišťuje státní dozor nad místními a účelovými komunikacemi. Vykonává státní správu na úseku místních komunikací v souladu se zákonem č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů.
  • Provádí kontrolu provedených prací, které byly smluvně zadány Vratimovským službám spol. s r. o. včetně kontroly fakturace.
  • Zajišťuje provoz a údržbu městského koupaliště.
  • Plní úkoly na úseku požární ochrany, civilní obrany, povodňových a jiných krizových opatření.
  • Připravuje podklady pro jednání stavební a dopravní komise.

 

Ing. Alena Kašparová - vedoucí

- tel.: 595 705 931
- e-mail: kasparova.meu@vratimov.cz
- patro: 2
- dveře č.: 7a

 

Romana Drabinová - referent

- tel.: 595 705 933
- e-mail: drabinova.meu@vratimov.cz
- patro: 2
- dveře č.: 7b

 

Jiří Ferenčík - referent

- tel.: 595 705 930
- e-mail: ferencik.meu@vratimov.cz
- patro: 2
- dveře č.: 9

 

Pavlína Fiedorová - referent

- tel.: 595 705 934
- e-mail: fiedorova.meu@vratimov.cz
- patro: 2
- dveře č.: 8a

 

Bc. Daniel Filip - referent

- tel.: 595 705 917
- e-mail: filip.meu@vratimov.cz
- patro: 2
- dveře č.: 7c

 

Bc. Dita Kendziorová - referent

- tel.: 595 705 932
- e-mail: kendziorova.meu@vratimov.cz
- patro: 2
- dveře č.: 7c

 

Bc. Dalibor Zecha - referent

- tel.: 595 705 922
- e-mail: zecha.meu@vratimov.cz
- patro: 2
- dveře č.: 8

 Odbor výstavby a životního prostředí

  • Zajišťuje činnost obecného stavebního úřadu v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů.
  • Zajišťuje činnost speciálního stavebního úřadu v souladu se zákonem č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů.
  • Koordinuje zpracování a realizaci územního plánu města Vratimova a zároveň i jeho změny.
  • Vydává koordinovaná stanoviska v souladu s vydanou vnitřní směrnicí městského úřadu.
  • Provádí výkon státní správy na úseku ochrany zemědělského půdního fondu v souladu se zákonem č. 334/1992 Sb., o ochraně zemědělského půdního fondu, ve znění pozdějších předpisů a na úseku ochrany ovzduší v souladu se zákonem č. 86/2002 Sb., o ochraně ovzduší a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
  • Má na starosti odpadové hospodářství města v souladu se zákonem č. 185/2001 Sb., o odpadech a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
  • Zajišťuje ochranu přírody a krajiny v souladu se zákonem č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny, ve znění pozdějších předpisů.
  • Vede evidenci zeleně v majetku města, zajišťuje její průběžnou údržbu a zajišťuje realizaci náhradní zeleně.
  • Provádí kontrolní činnost v souladu se zákonem č. 326/2004, o rostlinolékařské péči a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
  • Zajišťuje odchyt volně pobíhajících psů.

 

Ing. Renáta Palacká - vedoucí

- tel.: 595 705 941
- e-mail: palacka.meu@vratimov.cz
- patro: 2
- dveře č.: 14

 

RNDr. Ivana Hranická - referent

- tel.: 595 705 956
- e-mail: hranicka.meu@vratimov.cz
- patro: 2
- dveře č.: 10

 

Renáta Kubíčková - referent

- tel.: 595 705 928
- e-mail: kubickova.meu@vratimov.cz
- patro: 2
- dveře č.: 15

 

Bc. Lenka Podešvová- referent

- tel.: 595 705 940
- e-mail: podesvova.meu@vratimov.cz
- patro: 2
- dveře č.: 13

 

Bc. Šárka Svěnčíková - referent

- tel.: 595 705 942
- e-mail: svencikova.meu@vratimov.cz
- patro: 2
- dveře č.: 13