Město Vratimov
Město Vratimov Oficiální stránky města

Vydání elektronického výpisu bodového hodnocení řidiče z Centrálního registru řidičů prostřednictvím CzechPOINT@home

3. Pojmenování (název) životní situace

Vydání elektronického výpisu bodového hodnocení řidiče z Centrálního registru řidičů prostřednictvím CzechPOINT@home

4. Základní informace k životní situaci

Výpis bodového hodnocení řidiče umožňuje občanům zjistit stav jejich bodového hodnocení.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Žádost o vydání elektronického výpisu bodového hodnocení řidiče z Centrálního registru řidičů prostřednictvím CzechPOINT@home může podat pouze držitel datové schránky fyzické osoby (nepodnikající).

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Žadatel musí mít zřízenu datovou schránku fyzické osoby; postup podání žádosti o zřízení datové schránky je zveřejněn na webových stránkách Datových schránek.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Řešení životní situace se zahajuje vyplněním jednoduchého formuláře, který je zveřejněn na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).

8. Na které instituci životní situaci řešit

V této životní situaci nedochází k přímé komunikaci žadatele s úřady státní správy - žádost je podávána prostřednictvím webového formuláře.

9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

 

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Identifikace žadatele proběhne na základě zadání přihlašovacích údajů k datové schránce; povinnou náležitostí žádosti je číslo řidičského průkazu.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Formulář "Výpis bodového hodnocení řidiče" je k dispozici na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Vydání elektronického výpisu bodového hodnocení řidiče z Centrálního registru řidičů prostřednictvím CzechPOINT@home není zpoplatněno.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Podaná žádost je vyřízena okamžitě, resp. v závislosti na dostupnosti Centrálního registru řidičů.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Žádost se podává prostřednictvím formuláře, který je zveřejněn na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).

19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

Není možné podat opravný prostředek.

20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností

Sankce nejsou stanoveny.

23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě

24. Související životní situace a návody, jak je řešit

 

28. Popis byl naposledy aktualizován

23.02.2016

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

Odkazy

Mobilní rozhlas

Hřiště s umělým trávníkem

Český Podací Ověřovací Informační Národní Terminál

 

Evropská databanka

Region Slezská brána

logo MAS Sleszská brána

RPoradenský, informační a diskusní server nejen pro osoby se zdravotním znevýhodněnímegion Slezská brána

Třiďte odpad

Nabídky práce v regionu